torsdag 18 november 2010

En till lo...=))

Här är en lo jag gjorde i somras efter en semestervecka på Öland!!
Denna underbara ö....som att vara i utomlands=))
Jag har använt papper från Prima, Magnolia och vitt cardstock.
En textsida från en gammal bok, tårtpapper, oh-plast som jag stämplat men StazOn, (svarta spetsen under fotot och swirlarna) Hörnstämplarna, spetsstämpeln och "kristallkronan" kommer från Prima, swirlarna är stämplar från kaiser.
Blommorna kommer också från Prima!!;)
Texten under fotot är en rub-on...så även den vita swirlen längst upp till vänster på fotot...på den här lo´n har jag även gått lös med mormors gamla symaskin=))
Alla kanter är färgade med distress ink vintage photo! Och klädnypan är målad med gesso!
Stenarna är fynd från Öland;)))
Kika in på ljuva änglar, där jag också bloggar denna veckan ;))
Ha en fortsatt bra vecka!!
Kramar Sarah

1 kommentar:

Marie Wisén sa...

Jätte fin!!!!
Massor av änglakramar, Marie