tisdag 12 april 2011

Bokkort!







Tack för titten;))
Ha en bra dag!!!
Kramar Sarah

5 kommentarer:

Ann-Charlotte's blogg sa...

Ååh vilket fint bokkort, underbart dekorerat och så fint med blanka stövlar på söta Tilda!
Må så gott!
Kram Ann-Charlotte

Christin aka Umenorskan sa...

Vad roligt att du blev inspirerad av misterna. Tack för trevlig helg, bara ett halv år igen till Karlstad.....

Maryann Laursen sa...

WAUW det her bogkort er bare hammerflot. Jeg har længe ønsket at prøve at lave et. Må jeg spørge, hvor du har fundet instruktionerne til det henne, da jeg gerne vil finde dem?
Du har en rigtig flot side her, som jeg helt sikkert vil komme tilbage til mange gange i fremtiden.
Knuzzz & kram Maryann

Sarah sa...

Hej! Tack för fina ord!!
Hittade en tutorial inne hos wenchespapirverden.blogspot.com
Kram och välkommen åter!!!
Sarah

Maryann Laursen sa...

Tusind tak for denne adresse her. Jeg er rigtig glad for det, og vil helt sikkert gå og finde den og prøve om jeg kan gøre dig kunsten efter her. Det er bare rigtig tigtig flot arbejde.
Há en rigtig god week-end og mange tak igen for adressen..
Knuz & kram Maryann