tisdag 5 april 2011

Lo- "SPRING"

Tycker detta foto på mina två barn är så härligt....
Togs på Öland förra sommaren;))

 Har använt flera olika blommor från Prima på den här lo´n, en brad från G45 fick sin plats också....
 Vimplar har jag nu använt för första gången i mitt liv...;))
 Pappren är från Bo Bunny´s nya kollektion "gabrielle" och har fjärilar som tema...åh så UNDERBART, har fjärilar på nästan allt jag gör =) fast på just den här lo´n så orkade jag hålla mig, även om det med all säkerhet hade passat...;)
En tag har jag stuckit in under fotot, på den ska jag skriva lite om just den dagen. Den är färgad med distress stain "walnut stain".
Tack så mycket för titten och hoppas på snart återseende!!
Kramar Sarah

3 kommentarer:

Marie Wisén sa...

Fint komponerat, härliga vimplar!!!!!

Kram Marie

Ann-Charlotte's blogg sa...

Underbar LO, underbara blommor så vackert dekorerat!
Titta in i min blogg där har jag något till dig!
Kram Ann-Charlotte

Fru Lindberg sa...

Ljuvligt fin LO! Älskar den romantiska stilen ;0) Stort tack för awarden, nu ska jag äääntligen lägga in den hi hi. Ha en trevlig helg!