onsdag 20 juli 2011

En resväska till ;))

Hej! =))
Jag kunde inte låta bli utan var tvungen att göra en resväska till....det var superskoj!!
Här har jag använt papper från Websters pages serien "Country Estate"

De olika "tagsen" är också från Webster papper...det HÄR! Som jag sagt förut...jättebra om man inte har någon stämpel! Pappers biten på mitten med text är från skräpremsan längst ner...;)) Inte slänga!!!
Har målat ett lager med Distress crackle paint "clear rock candy" över hela remsan. Bradsen är från Inkido. Nyckeln är också en brad, fast från Reprint som jag klippte "benen" av ;))
Texten på handtaget kommer från Magnolia. Nyckelhålet är från samma packe som nyckeln!
Här syns crackle painten lite bättre! Den stora vita blomman har jag frostat med glasglitter! Blommor från olika tillverkare. Bla dom HÄR, dom HÄR.
Här bak är det också en "tag" från Websterpappret. "Made with love" är en stämpel från Magnolia Trollsländan är en brad det också!
 Ha det gott!!
Kram, Sarah