onsdag 30 november 2011

Altrad Geisha-box!

Har altrat en Geishabox jag köpte när vi var på kryssning tidigare i höst ;))
Det blev många bilder som vanligt....=)

Pappret jag använt är från Maja Design "Vintage Vinter".
Massor med dekos, blommor och mumsiga dies!!
Swirldie, blomdie, snöflingepunch, lite wellpapp, blommor från bla Magnolia.
Söt liten ängel, Julhälsningar är en stämpel från Vilda stamps. Lite crackle accents och stickles platinum lite här och där ;)
Har stämplat Tilda i en brun nyans med en distress dyna! Frayed burlap, gav en lite annan effekt... Färglagt med copic ciao Tildas skor har fått glossy accents på sig :)) Jag glömde att "puffa" snöflingan innan jag lackade hennes skor, så glossyn smälte i fönens värme.. Blev nästan som att skorna blev frostiga =) hihi...så kan det gå ;)
På swirlarna har jag haft distress stickles "picket fence". Blomman har jag fårgat lite med dustressdyna, tattered rose.
Detaljbild...lite suddig dock =)
Ännu en....=)
Hoppsan...det var visst slut på godsakerna ;))
Tänk så det kan bli.... ;))
Kram på Er och må gott!!
Sarah

Inga kommentarer: