torsdag 26 januari 2012

Love U

Hej!!
Så var det torsdag igen ;))
Och därmed min tur att inspirera Er!!
 Det blev ett kort igen med söta Tilda från nya kollektionen. Pappren är från Pion Design, som jag sagt så många gånger förr, det är ett av mina favoritpapper! Cirkeln Tilda är i har jag klippt ut för hand, och limmade fast lite spets runt, placerade lite ljus säckväv bakom.
 Här uppe under ett "veck" så kikar det fram en liten bit av Edwins lace, en die från Magnolia DooHickeys (ursäkta bildkvalite´n...)
 En hälsning på ett trähjärta
 Blommor blommor blommor...;)) Bla annat dessa, fler blommor finner ni HÄR
En detaljbild till.... Liknande pärlstrån finns i butiken, fråga om ni är sugna!
Färgerna jag använt på Tilda är: (nr = copic Namn = promarkers)
Hår: E 37, E 33, 0
Hud: vanilla, E 31, ivory
Klänning: W 5, W 3, W 1, 0
Skor:E 57, E 43, 0
Blomma: E 50, gold, pastel yellow, 0
Stjälk/blad: BG 96, YG 63, 0
Rosett: coral, sunkissed pink, 0

Sköt om Er och trevlig helg!
Kram Sarah

1 kommentar:

Pillan sa...

Kanonfint kort och du färglägger dina motiv så otroligt snyggt!!
Kram