torsdag 2 februari 2012

Wishing You Rainbows and Sunshine

Hej!
Alla hjärtans dag närmar sig med stormsteg och jag har gjort en ask jag tänkte lägga fin choklad i och ge bort =) Jag har vikt asken själv av vitt cardstock.
 Pappren är Magnolias senaste kollektion "Sweet crazy love" närmare bestämt DETTA
 Söta Tilda är färglagd med copic ciao/promarker. Textstämpeln är även den från Magnolia ;))) 
 Blandade blommor är ju återkommande, gillar när det är olika sorter man blandar ihop. Ger lite mer liv =) Jag har använt mig av 3 st Magnolia DooHickey dies till denna ask, Edwins lace, mini Doily, och vintage tag
 Insidan har jag "klätt in" med ytterligare ett papper från Magnolia. Lite cheesecloth sitter under pappren.
Till Tilda har jag använt följande färger:
Hår: E 43, E 50
Hud: E 31, vanilla, ivory
Kinder: sunkissed pink
Klänning: khaki, pastel beige
och som vanligt nr = copic ciao
namn = promarkers
Må gott, varma kramar Sarah

Inga kommentarer: