fredag 6 april 2012

Testat något "nytt" =))

Hej!!
Glad Påsk vill jag först önska Er ALLA!!!!
Som sagt, har testat nåt som var nytt för mig...;)
Mixed media.. har gjort en transfer från ett BoBunny papper (fjärilen)
Sprayat med mister och målat med Gesso. (fast i omvänd ordning;)))
Målat ett lager "multi medium" över hela tagsen och slutligen stämplat med StazOn!
Här ser ni resultatet!!

Det blev 2st tags....såååå kul!! Men lite "pilligt" med transfern ;)
Här har jag stämplat med en av de franska skyltarna...närmre bestämt den HÄR
Tyckte denna text passade här =))) Det ÄR verkligen så!!! Denna passar nog lite här och där tror jag!! Här ser ni även "adressat" stämpeln uppe i högra hörnet, supersnygg!!!
Och tag nr 2... samma fina "adressat" stämpel!!
Texten som är till en sann vän är sååååå underbar!!! Kommer användas mycket!! =)) Stämplad med StazOn
Oj..förlåt...lite suddig bild ;)) men jag ville bara visa att jag stämplat här  med "del av" adressatstämpeln, och den snygga färgen på misten såklart =))
Detta kommer göras fler gånger!! Var så säker =))
Testa ni med vetja!!
Massa Kramar
Sarah
ps.glöm inte att kika in i Pysseldagsbloggen imorgon!!!ds.



1 kommentar:

Mimzy sa...

Jättefina, gillar både stämplarna och val av färg.