torsdag 13 september 2012

Trick or treat

Hej på Er!! Jag har gjort tre olika kort med samma papper som jag kommer att visa Er här framöver... Alla tre har halloween-tema. De underbara pappren kommer från Canvas Corp och ni hittar massor HÄR och HÄR!! (de jag använt är så nya så de har inte hittat upp i shopen än);))

Ostduk, trä-träd från Artemio som jag målat med svart akrylfärg. Mumie-Edwin som jag färglagt med copic ciao i färgerna W7, W5, W3 och W1
Stickles platinum på trädet. Det orange pappret bakom är från Ranger, ett så kallat distressed cardstock, färgen jag använt finner ni HÄR
Blommorna har jag färgat in själv med en Distress Ink pad och lite vatten. Färgen jag använt är "Rusty Hinge"
Edwin fick hålla i en klocka (som inte heller hittat till shopen än;))
Allt material finner ni hos Ljuva Änglar
Kika in imorrn igen, då bloggar jag för Pysseldags!
Må gott alla rara och Massa kramar!!
Sarah

Inga kommentarer: