torsdag 6 september 2012

You make me smile

Hej!
Snart är det helg igen =)
Jag har gjort ett rooooosa hälsnings-kort av en av Magnolias julstämplar ;))

Pappret är från Lily Bee design Den stora blomman har jag gjort själv, med en die från Magnolia. De små vita är också en die !!
Hörn (liknande), kakservett, wellpapp, pärlsnöre, ostduk, spets, halvpärlor
Söta text stämpeln från Magnolia
Här sunt "nätbandet" jag använt. Pärldropparna har jag gjort med DENNA pennan. Metalldekos finner ni HÄR  Scallop borden som sticker fram bakom pärlsnöret är också en die från Magnolia.
Jag har chalkat runt motivet och alla kanter med distress ink vintage photo Tilda är färglagd med Copic ciao/promarker. Vingarna har jag kletat stickles på!

Hoppa nu in hos Ljuva Änglar och shoppa!! =))
Kika in imorrn igen!!


Massa Kramar!!

Sarah

Inga kommentarer: